حسابداران برتر

حسابداران برتر

آدرس تلگرامی مدیر کانال حسابداران برتر : حمزه عمویی : 09117415287
حسابداران برتر

حسابداران برتر

آدرس تلگرامی مدیر کانال حسابداران برتر : حمزه عمویی : 09117415287

مصاحبه رتبه 1 کارشناسی ارشد مجموعه حسابداری (کد 1134) سال 94

  

آقای سهراب حسین زاده رتبه 1 کارشناسی ارشد حسابداری سال 94 :

1. لطفاً خودتان را به طور کامل معرفی نمایید.

سهراب حسین زاده، متولد 72

2. نام رشته تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد و همچنین رتبه قبولی خود را ذکر نمایید.

رشته حسابداری، رتبه1

3. فارغ‌التحصیل از کدام واحد دانشگاهی و در چه سالی هستید؟

دانشگاه تهران، سال 94 .

4. آیا برای اولین بار است در کنکور ارشد شرکت کرده‌اید؟

خیر؛ سال قبل به صورت آزمایشی شرکت کردم و رتبه 498 را کسب کردم.

5. علت ادامه تحصیل خود را بیان کنید.

به درس خواندن علاقه دارم.

6. تأثیر برنامه‌ریزی در موفقیت شما چقدر بوده است؟

به نظر من برنامه‌ریزی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های رسیدن به موفقیت می‌باشد و اگر دانشجو برنامه‌ریزی کارآمدی با توجه به شرایط خودش نداشته باشد، موفقیتی‌هم نخواهد داشت. راهنمایی‌ها و مشاوره‌ی رتبه 3 سال 91 خانم زینب لطفی، کمک زیادی به من کرد.

7. بالاترین درصد در دروس شما، مربوط به کدام دروس می‌باشد؟

ریاضی و آمار 78 درصد.

8. عوامل مؤثر در موفقیت شما کدام موارد بوده است؟

حمایت خانواده به خصوص مادرم و مشاوره گرفتن و مطالعه مصاحبه‌های رتبه‌های برتر سال گذشته.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد